- Інноваційна компетентність майбутнього вчителя математики в контексті модернізації змісту загальної середньої освіти (Скоролітня А.). Науковий керівник: Тимчук Л.
- Педагогічні умови формування предметно-методичної компетентності у майбутніх учителів фізичної культури (Єремія Я.). Науковий керівник: Мосейчук Ю.
- Формування У студентської молоді ціннісного ставлення до здоровʼя засобами фізичної культури (Королянчук А.). Науковий керівник: проф. Мосейчук Ю.
- Організаційно-педагогічні умови партнерської взаємодії закладу загальної середньої освіти та органів місцевого самоврядування щодо захисту прав дитини (Тодоріко А.). Науковий керівник: проф. Тимчук Л.
- Становлення і розвиток музично-інструментальної освіти в Західній Україні (друга половина ХІХ ст. – перша третина ХХ ст.) ( Полянко М.). Науковий керівник: проф. Лісовий В.
- Розвиток інформаційно-цифрової компетентності вчителя Нової української школи в процесі професійно-педагогічної діяльності (Паламарюк І.). Науковий керівник: проф. Тимчук Л.
- Професійний саморозвиток майбутніх учителів початкових класів в умовах неформальної освіти (Спорняк А.). Науковий керівник: проф. Романюк С.
- Розвиток soft skills у старшокласників на етапі професійного самовизначення (Гунчак О.). Науковий керівник: проф. Равлюк Т.
- Формування фахових компетентностей здобувачів вищої освіти засобами музейної педагогіки (Ісарук В.). Науковий керівник: проф. Кармалюк С.
- Освітньо-опікунська діяльність Теодора Цеклера (1867-1949 рр.) в Україні (Клоновський Ю.). Науковий керівник: проф. Тимчук Л.
- Тенденції розвитку освітніх інновацій в українській школі в умовах кризової ситуації (20-ті роки ХХІ століття) (Татарчук А.). Науковий керівник: проф. Равлюк Т.
- (Кушнір Р.). Науковий керівник: Олійник М.
- Актуальні проблеми професійної підготовки педагогів: національний та євроінтеграційний вимір: ІІI міжнародна науково-практична конференція, Чернівці, 21 травня 2024 р. Спорняк А.В. Професійний саморозвиток майбутнього вчителя як актуальна проблема сучасності (с.193-196).
- Мистецтво як культурно-освітній бренд: проблеми і пріоритети розвитку: I міжнародний симпозіум, присвячений 70-річчю членства України в ЮНЕСКО, Чернівці, 24-26 квітня 2024 р. Полянко М. Історія розвитку та формування музично-інструментальної освіти на теренах Буковини другої половини XIX – першої половини XX століть в умовах полікультурного регіону (с.196-199).
- Освіта і соціальна робота як ресурси розвитку особистості й суспільства: всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю, Чернівці, 24 листопада 2022 р. Тодоріко А. Захист прав дитини: партнерська взаємодія закладу освіти та органів місцевого самоврядування (с.222-224).
Скоролітня А., Паламарюк І. Роль інтерактивних технологій навчання у реалізації компетентнісного потенціалу математичної освітньої галузі (с.197-202). - Нова українська школа: діалог сучасності з історією: Буковинський освітній форум, присвячений 165-річчю від дня
народження Омеляна Поповича, Чернівці, 26 жовтня 2021 року. Скоролітня А. Трансформації інноваційної компоненти професійної компетентності педагога: зауваги до освітньої програми підготовки майбутнього вчителя математики (с.25). - Технології професійної підготовки фахівців в сучасному освітньому просторі: міжнар. наук.-практ. конф., Чернівці, 17 травня 2019 р. Олійник (Кушнірик) Р.В. Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами (с. 94-97).
- Соціальне партнерство та міжвідомча взаємодія у вирішенні актуальних проблем інклюзії: міжнар. наук.-практ. конф.,
Чернівці, 22 листопада 2019 р. Олійник (Кушнірик) Р.В. Організація інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти (с. 114–118). - Розвиток та становлення особистості в умовах трансформаційних процесів: міжрегіональна науково-практична онлайн-конференція студентів, аспірантів та молодих учених, Київ-Хмельницький-Полтава-Чернівці, 16 березня 2023 року. Скоролітня А., Паламарюк І. Інтерактивні технології на уроках математики – відповідь на виклики сучасності.
- Наука і освіта в глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку: ІІ Міжнародна наук.-практ. конф., Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», Полтава, 22-23 лютого 2024 р. Паламарюк І. Переваги діджиталізації в освіті (с. 66-68).
- Актуальні проблеми професійної педагогіки та освіти: досвід, новації, перспективи: Міжнародна науково-практична конференція, Національний університет «Львівська політехніка», м. Львів, 25 квітня 2024 року. Спорняк А.В. Концептуальні засади професійного саморозвитку майбутнього учителя початкових класів (с.83-86).
- Актуальні дослідження в соціальній сфері: двадцять третя міжнародна науково-практична конференція, м. Одеса, 17 травня 2024 р. Гунчак О.Ю. Професійне самовизначення старшокласників: поняття, фактори впливу. Татарчук А. В. Вплив кризових ситуацій на освітні технології.
- Модернізація системи освіти в гірських регіонах: національний і глобальний виміри: IV Міжнародна науково-практична конференція, Івано-Франківськ, 22-23 листопада 2022 р. Полянко М. Напрями переорієнтації сучасної системи професійної підготовки майбутніх педагогів в умовах інтеграції до європейського освітнього простору
- Математика та інформаційні технології: міжнародна наукова конференція, присвячена 55-річчю факультету математики та інформатики, Чернiвцi 28-30 вересня 2023 р. Скоролітня А.І. Iнновацiйна компетентнiсть як професiйно важлива риса сучасного вчителя математики (с.311).
- Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи: XIII Міжнародна науково-практична інтернет-конференція, Тернопіль, 5 квітня, 2024 р. Скоролітня А.І. Платформи для відеоконференцій (с.134).
-
Фізична терапія, ерготерапія: сучасні виклики та перспективи розвитку: Міжнародна науково-практична конференція,Чернівці, 15.02.2024 р. Єремія Я. Ціннісно-орієнтований підхід у процесі післядипломної освіти вчителів фізичної культури під час воєнного стану в Україні.
- Актуальні питання фізичної культури, спорту та ерготерапії: ІV Міжнародний науково-спортивний конгрес студентів та молодих вчених, Чернівці, 11-12 квітня 2024 р. Єремія Я. Педагогічні умови формування предметно-методичної компетентності майбутніх учителів фізичної культури у закладах вищої освіти.
- Актуальні питання фізичної культури, спорту та ерготерапії: ІІІ Міжнародний науково-спортивний конгрес студентів та молодих вчених, Чернівці, 7-8 квітня 2022 р. Єремія Я.І. Виховний аспект роботи в літніх оздоровчих таборах.
- Фізична культура і спорт: досвід та перспективи: IV Міжнар. наук.-практ. конференція, Чернівці, 6-7 квітня 2023 р. Єремія І.Р. Предметно-методична компетентність майбутнього учителя фізичної культури: теоретичні засади формування.
- Модернізація системи освіти в гірських регіонах: національний і глобальний виміри: IV Міжнародна науково- практична конференція, Івано-Франківськ, 22-23 листопада 2022 р. Єремія Я.І. Інновації у професійній діяльності вчителя фізичної культури.
- Молодіжна наука заради миру та розвитку: міжнародна науково-практична конференція, Чернівці, 9-11 листопада 2022 р. Єремія Я.І. Зміст предметно-методичної компетентності майбутніх учителів фізичної культури.
- Молодіжна наука заради миру та розвитку: міжнародна науково-практична конференція, Чернівці, 8-10 листопада 2023 р. Єремія Я. Підготовка майбутніх вчителів фізичної культури до інноваційної професійно діяльності.
- Актуальні проблеми та перспективи розвитку фундаментальних, прикладних, загальнотехнічних та безпекових наук: всеукраїнська науково-практична конференція, Київ, 21 червня 2023 р. Єремія Я.І. Сучасні тренди професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури у ЗВО.
- Сучасні інформаційні технології в освіті і науці: ХV Всеукр. наук.-практ. конф. для молодих учених та здобувачів освіти,
Умань, 25-26 квітня 2024 р. Паламарюк І. Інформаційно-цифрова компетентність сучасного вчителя: аргементи значущості ( с.162-165). - Добробут здобувачів освіти та учителів у сучасних умовах освітнього простору та соціуму: міжвузівська (заочна) науково-практична конференція, Хмельницький, 26 лютого 2021 р. Олійник Р. Підтримка дитини з особливими освітніми потребами у сім’ї як визначальний фактор розвитку її особистості (с.123-125).
- 7th International Scientific and Practical Internet – Conference Modern problems of improve living standards in a globalized world. December 7 – 8, 2022. Єремія Я.І. Формування предметно-методичної компетентності майбутніх вчителів фізичної культури в умовах НУШ.
- Innovative scientific research: theory and practice: X Міжнародна науково-практична конференція, Стокгольм, Швеція, 21-24 листопада 2023 р. Королянчук А.В. Формування у студентської молоді ціннісного ставлення до здоров’я засобами фізичної культури.
- XVII International Scientific Conference “Science 2021:research and innovation”, Philadelphia, USA, 29-30 march 2021. Олійник Р., Олійник М. Використання елементів методики М.Монтессорі в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах ЗДО (с.135-140).
-
I International Scientific and Practical Conference «Education and science of today: intersectoral issues and development of sciences», 19.03.2021, Кембридж. Олійник Р. Нормативно-правове забезпечення організації інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти. Volume 3, 2021. P. 93-96.