Лабораторії на факультеті педагогіки, психології та соціальної роботи створені з метою підвищення якості професійної підготовки студентів, впровадження інноваційних методик, проведення наукових досліджень і забезпечення практико-орієнтованого навчання. Вони сприяють розвитку творчості, партнерської взаємодії та формуванню професійних компетентностей майбутніх фахівців.
Лабораторії
Лабораторія "Теорія і практика розвитку Нової української школи"
Лабораторія "Теорія і практика розвитку Нової української школи" — це простір інновацій, який функціонує на кафедрі педагогіки та методики початкової освіти (4-й поверх факультету). Вона створена з метою підтримки і розвитку ідей Нової української школи та підготовки майбутніх учителів початкової освіти до ефективної професійної діяльності.
Основні напрями роботи лабораторії:
-
організація та проведення практичних занять із фахових дисциплін для студентів спеціальності "Початкова освіта";
-
вивчення та апробація інноваційних методик навчання і виховання молодших школярів;
-
застосування сучасних освітніх технологій у процесі професійної підготовки педагогів;
-
проведення майстер-класів, тренінгів та науково-практичних заходів;
-
взаємодія з освітніми закладами та практиками задля обміну досвідом.
Лабораторія є не лише науковим, а й практико-орієнтованим середовищем, яке сприяє професійному становленню студентів, розвитку педагогічної майстерності та впровадженню ідей НУШ у навчальний процес.
Детально переглянути тут
Лабораторія імені Івана Зязюна
«Професійне та особистісне зростання вчителя»
На кафедрі педагогіки та методики початкової освіти, що розташована на четвертому поверсі, діє лабораторія імені Івана Андрійовича Зязюна — видатного українського педагога, академіка та громадського діяча. Лабораторія «Професійне та особистісне зростання вчителя» є осередком наукової, освітньої та виховної діяльності, спрямованої на розвиток професійної майстерності, педагогічної культури й духовного потенціалу майбутніх і практикуючих учителів.
Основні напрями роботи лабораторії:
-
розвиток педагогічної рефлексії та творчості;
-
підтримка інноваційних форм професійного самовдосконалення вчителів;
-
організація науково-практичних семінарів, тренінгів та зустрічей з провідними науковцями;
-
сприяння формуванню гуманістичних цінностей та лідерського потенціалу в педагогів.
Лабораторія є відкритим простором для наукових досліджень, креативного обміну думками та формування сучасної особистості вчителя — носія нової педагогічної культури.
Детально переглянути тут
Навчально-наукова лабораторія "Інноваційні технології дошкільної, спеціальної та інклюзивної освіти"
Лабораторія функціонує на кафедрі педагогіки та психології дошкільної освіти та є науково-методичним осередком підготовки фахівців зі спеціальності 012 «Дошкільна освіта». Її діяльність спрямована на організацію та супровід науково-дослідної роботи студентів, проведення практичних занять, курсів, навчальних практик, реалізацію інновацій у сфері дошкільної, спеціальної та інклюзивної освіти.
Лабораторія забезпечує умови для підготовки майбутніх педагогів до роботи в інклюзивних і спеціальних закладах, сприяє впровадженню сучасних корекційних методик та психолого-педагогічної реабілітації дітей з особливими освітніми потребами. Також тут функціонують творчі групи, студентські наукові гуртки, проводяться дослідження, апробація інновацій та створення науково-методичних матеріалів.
Лабораторія активно співпрацює з іншими кафедрами, науковими установами, освітніми закладами та органами управління освітою, що сприяє якісній підготовці фахівців нового покоління.