Перейти до основного вмісту
2024
З 15 квітня 2024 року по 19 квітня 2024 року в Чернівецькому національному університеті імені Юрія Федьковича відбулися Курси підвищення кваліфікації молодих вчених та викладачів закладів вищої освіти.
Аспіранти освітньо-наукової програми “Освітні, педагогічні науки” Спорняк А., Паламарюк І., Ісарук В., Клоновський Ю., Скоролітня А., Татарчук А. взяли участь у програмі підвищення кваліфікації молодих вчених та викладачів закладів вищої освіти на тему «Інновації в освіті: професійний бренд викладача-науковця».
Програмою охоплено такі тематичні блоки:
-   психолого-педагогічний – 14 год (викладач – доктор філософії (PhD), асистент Дідух В.В.; кандидат юридичних наук, доц. Крайній П.І.; доктор філософських наук, доцент Горохолінська І.В; кандидат історичних наук, асистент Ковалець Т.Р.)
- сучасні методи обробки даних – 6 год (викладач -  асистент Ілащук М.М.; кандидат фізико-математичних наук, асистент  Онипа Д.П.)
- розвиток англомовної компетентності та особливості роботи з наукометричними базами даних– 6 год; ( викладач - кандидат філологічних наук, доцент Бешлей О. В.)
- портфоліо-професіограма молодого науковця, викладача вищої школи – за галузями чи напрямом знань, за фахом – 4 год.  (викладач - доктор філософії (PhD), асистент Дідух В.В.)
Загальний обсяг програми – 30 годин (1 кредит ЄКТС).
Форма підвищення кваліфікації – інституційна (очна)/дистанційна.
Опрацювання програми підвищення кваліфікації сприяло формуванню значущих для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти результатів, зокрема:
  • творче, критичне, професійно-педагогічне мислення, гуманна позиція, розуміння мети і завдань власної педагогічної діяльності, що дозволяють моделювати дії молодих педагогів-дослідників (викладачів вищої школи) під час творчого вирішення психологічних ситуацій і практичних завдань, здійснювати критичний аналіз, оцінку і синтез нових та комплексних ідей, оволодіти механізмами творчої самореалізації в професійній діяльності та шляхами професійного самовдосконалення на засадах андрагогічного підходу та інклюзивного;
  • уявлення про шляхи створення творчої лабораторії викладача, формування лідерських якостей, гнучкості, тактовності, рефлексії, визначення шляхів безперервного саморозвитку та самовдосконалення;
  • здатність застосовувати математичні методи та моделі для вирішення прикладних задач, аналізувати та прогнозувати на основі стандартних теоретичних моделей різні процеси;
  • знання основних можливостей використання штучного інтелекту в освітньому процесі вищої школи;
  • знання ідейного змісту понять «ефективна взаємодія», його сутнісного наповнення й аналізу етико-психологічних принципів, котрі регулюють реалізацію ефективної комунікації;
  •  уміння розробляти та презентувати портфоліо-професіограму молодого науковця, викладача вищої школи.vv
  • vvvvvv     vvvvvvvvvvvvvvvvv     vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv     vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv     vvvvvvvvvvvvv     vvvvv


Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності