
- середа, 19 березня 2025 р.
19 березня - знаменна дата культурного життя України – ювілей непересічної особистості, геніальної поетеси нашого сьогодення Ліни Василівни Костенко. На пошанування творчого доробку ювілярки 19.03.2025 року студентами 410 групи кафедри педагогіки та методики початкової освіти Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича у рамках курсу «Педагогічна риторика» та до 150-річчя університету проведено просвітницько-виховний захід: «Поетичний камертон Ліни Костенко (Творчість поетеси як чинник національного виховання особистості»).
З вітальним словом до присутніх звернулася проректор з науково-педагогічної роботи та освітньої діяльності, професор, доктор педагогічних наук Тетяна Федірчик. Вона наголосила на тому, що слово поетеси сьогодні наснажує вірою в перемогу, кличе до активної, щоденної праці задля процвітання України.
Організатор заходу – кандидат філологічних наук, доцент Лариса Мафтин озвучила мультимедійну презентацію про життєвий і творчий шлях поетеси. Ліричним обрамленням стало проникливе декламування віршів студентами ІV курсу (І. Гордей, А. Лункашу, Л. Цюга, С. Черней, А. Ткач) та музичний супровід на вірші поетеси пісень у виконанні Ольги Богомолець і Джамали.
Присутні також мали можливість ознайомитися із тематичною виставкою, підготовленою студентками С. Черней та Ю. Сорокан.
Із завершальним словом виступили: завідувач кафедри педагогіки та методики початкової освіти, професор, доктор педагогічних наук Світлана Романюк, декан факультету педагогіки, психології та соціальної роботи кандидат педагогічних наук, доцент Інна Прокоп, які подякували організаторам та учасникам заходу за креативний підхід до його проведення і наголосили на тому що творчість великої поетеси особливо актуальна у часи протистояння добра і зла, осмислення свого місця у світі.
Захід пройшов у камерній, емоційній атмосфері, учасники якого насолодилися творами геніальної поетеси. Він дозволив кожному через високе мистецтво зануритися у свій внутрішній світ, переосмислити цінності життя в умовах сучасних викликів.